SEO je zkratka z anglického názvu Search Engine Optimization, která v doslovném překladu do českého jazyka znamená optimalizace pro vyhledávače. Cílem SEO je docílit zvýšení návštěvnosti webu a optimalizaci zisků pro stávající nebo nově založené firmy nebo osobní web. Proto SEO optimalizaci využívá nejedna ůspěšná firma, eshop, celebrity, atd. a optimalizují stránky pro vyhledávače, aby je budoucí klienti nebo fanoušci lépe našli ve výsledku vyhledávání, co nejblíže na první stránce výstupu při zadávání klíčových slov ve vyhledávači. Pokud se chcete o seo optimalizaci dozvědět více, tak vám doporučuji se mrknout na stránky wikipedie a přečíst si zde článek Optimalizace pro vyhledávače, kde se určitě dozvíte více ohledně SEO.
Proč využít SEO optimalizace pro vyhledávače je vcelku jasné. Kdo by nechtěl mít úspěšnou webovou stránku a vydělávat více, ať už z prodeje nebo z reklam.
Výhody SEO
- SEO má za následek velkou konverzi webových stránek pro získání nových návštěvníků a budoucích zákazníků. Podrobně zde Konverze (marketing)
- Díky SEO budou webové stránky lépe indexované vyhledávači a napomůže k lepšímu umístění webu
- SEO optimalizace Vám nabídne budování kvalitní zpětné odkazy z kvalitních webů a sociálních síťí. Více naleznete zde o Budování zpětných odkazů
- Dále se Vám SEO optimalizace postará o získání sociálních signálů ze sociálních síťí, jako je sdílení obsahu (Share), To se mi líbí (Like) a počet komentářů, což má všechno velký faktor a ovlivňuje pozice ve vyhledávání na Google a jiných vyhledávačů.